Ig barn? Nej, G barn!

Fick reda på om jag fick godkänt eller inte i svenska & engelska idag. Och klart jag blev godkänd, daah hahah skojja. Fick vg i att skriva i svenska, min lärare berättade för mig att jag hade fått vg i nästan alla skrivuppgifter i svenskan, blev lite happyface då eftersom jag tycker om att skriva asmycket! :D hihi.

Sitter hos baby nu, har städat hennes rum. Och nu gör vi ingenting, ska plugga lite biologi ikväll, ganska onödigt med tanke på att jag ändå kommer faila provet imorgon ;s men men..

Tss, hah, idag typ somnade jag, elli och nisse utanför svenska salen och lärare sket i oss ;s vi vakna och drog in i klassrummet typ en halv timme senare :o dåligt av läraren att inte väcka oss :o aaaaaja. Vi ser ändå bara film nu så whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0