Yeah if u're talkin 'bout me, Imma 'bout to talk back!



Ojj har visst inte skrivit på ett tag.
Igår var det skola och det var helt okej, sen gjorde jag läxan och sen drog till älsklingen och var där. Sen på kvällen åkte jag hem, sov. Och idag vaknade jag någon gång och vid åtta drog jag till älsklingen och vi åt frukost på Nya Kondis sen drog jag till skolan och dagen var varit ganska bra. Inget jobbigt med den. Matte har blivit helt okej nu, för att jag fattar det. Och biologin var nice! Fick reda på att den är inställd imorgon så istället för att sluta tre, så slutar vi två :D Men vi var tvunga att göra tio stycken Testa Dig Själv frågor men dem har jag redan gjort när jag kom hem ifrån skolan. Iallafall, efter skolan mötte jag mamma vid Bokia och jag fick boken En Vingklippt Ängel. Mamma och pappa, även syrran typ, tror att jag ska få ett återfall, typ. Men jag kommer inte få det. Jag har överlevt alla hemska, långa stunder med så starka sug, där jag bara tänkt på blodet som rinner, att få känna en del av sig själv. Att få veta att jag lever. Jag skärde mig för att känna att jag levde, och för att känna att jag dog mer och mer. Också för att jag var tvungen. Jag ville se det vackra röda blodet, vara så kristallklart vackert, rinna ner från det öppna, så där mellan djupa såret. Hard times, och det är fortfarande svårt för mig att hålla i rakblad eller vissa knivar och se blod på riktigt, ni borde nog förstå varför.. Sånna stunder kan komma ibland men jag gör ingenting. Så nej, jag tror inte att jag får återfall och gör något. Jag vet bättre nu.

Men efter vi köpt boken cyklade jag till Maistro och mamma kom med bilen sen. Vi åt kebabtallrikar, mums! Och sen så gjorde jag biologi läxan och sen började jag läsa lite. Är redan fast, kan jag säga helt säkert. Sen drog jag till älskling och har varit där ända tills halv nio. Ska läsa nu när jag skrivit klart.

Mitt hat har bara blivit större, kan jag säga.
Jag hatar dig. Och din falskhet kan bara dra någonstans.
Och du med. Låt mig vara. Låt oss vara.
Och jag säger som du, det finns miljontals andra kvinnor,
så vafan står du här för, jävla freak?


Yeah if u're talkin 'bout me, Imma 'bout to talk back!
And watch where ya goin cuz i'm savin u a bitch slap!
So watch ya fucking mouth, mmkay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0