We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days

Godmorgon bloggen.
Nu tänker jag skriva en liten morgonblogg, typ.
Jag har väl nyss vaknat och älsklings mamma och låtsaspappa har åkt till Stockholm nu i typ en vecka, tror jag att det var. Och älskling klipper Emils hår, typ rakar. Fast hon rakar inte bort allt, bara lite kortare :) Och jag sitter här, och jag har sjukt ont i ögonen. Så fort jag blinkar gör det satans ont! Tror jag håller på att bli sjuk eller något. Kanske förkyldning, syrran sa ju att hon var förkyld så, varför skulle jag då stanna frisk?

Idag måste jag åka hem, skulle sova hemma i natt, sa pappa. Och imorgon åker jag till mamma.
Funderar på att fota senare i kväll, men vet inte vad.
Hejdå så länge.


Kommentarer
Postat av: maegy

sv: it sucks! mitt ääääälskade hååår :'(

Okey. Det är iallafall bättre för håret ju

2009-08-22 @ 12:48:23
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0