You depend on our protection, la la la la la la la la laaa



Första augusti, två månader med älskling.
Dagen blev jätte bra! På dagen var vi med folket och på kvällen blev det mys.
Film, godis, dricka och popcorn. Och mys, som sagt.

Igår var jag och älskling med folket hela dagen.
Kenny, Robin, Nannah, Elli, Kirre, Stor, Fabbe och ja, kommer inte ihåg alla.
Satt utanför Matöppet hela tiden typ, och bakom Matöppet.
Dagen var chill :) Men på kvällen var jag så trött att jag somnade under
tiden vi såg "After Next Friday" ... Sen var jag fett trött när vi skulle lägga oss.

Idag vaknade vi elva och sen klädde vi på oss och drog till Nordea vid
halv ett tiden. Sen käkade vi pizza och sen drog vi till Matöppet.
Och där satt Kenny, Robin och Kirre och loda, så vi joinade dom.
Sen köpte vi dricka och Kenny skulle ha x-ray.
Sen kom Stor, och två andra snubbar.

Sen kom Chrille och sen kom Nisse.
Sen typ hundra år senare gick vi till någon park bakom dybäcksgatan
Och då kom Elli, Nannah, Kimberly och två random tjejer.
Sen satt vi på marken och var random.
Och vid typ halv fem drog vi hem och nu har vi nyss käkat och ja,
vi sitter bara här. Och jag har fått jävla sol-exem på händerna och
armarna, och det kliar!!!! Det är beviset på att jag inte tål sol!
Aja, men men.

Har pratat med pappa, det kanske blir löshår. Kanske.
Han har inte bestämt sig än om han kan köpa eller inte, åt mig.
We'll have to wait and see..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0