Utan dig finns det ingen trygghet att finna

Lämnar du mig blir jag tvungen att skära
Låta blodet rinna och tankarna sväva
Sakta med säkert, plågsamt försvinna
Utan dig finns det ingen trygghet att finna
Förstöra min kropp så som jag gjorde förut
Då hamnar jag i en deppression som aldrig tar slut
Låta timmarna vandra, sitta ensam i en tystnad
Demonerna kommer tillbaka, dom är här för att hämnas
Jag behöver din kärlek för att må bra
För att klara varenda långa dag
Så lämna mig aldrig, för jag vill inte skära
Jag vill inte låta blodet rinna och se mig själv
till himmelen sväva.
/Amanda

Jag skulle inte skära eller bli suicidal,
men må så jävla dåligt iallafall.
Jag älskar dig Carolina<3
I never want to leave you, I can't live without you.


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Härlig blogg!

Kommentera och läs gärna min.

Kram (:

2009-08-14 @ 11:22:30
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0