Through the fire and flames

Hej bloggen.
Idag vaknade jag halv sju, och trots att det var så tidigt var jag ganska pigg. Sen fixade jag mig och allt och sen vid tio i åtta så åkte vi till skolan. Och där gjorde vi inte så mycket, har mest snackat. Sen fick vi lite böcker och fick skriva ner vårat gemensamma schema, eftersom skolan INTE FÅR kopiera och ge oss skiten. Men eftersom skolan har en hemsida och schemat står där, tänker jag vara så smart och skriva ut det. Mycket enklare än att skriva ner allting. Jag satt och kluddrade på mitt papper när resten av klassen skrev. Och sen var det lunch, makaroner & köttfärsås, tro det eller ej men jag åt. Wow, typ.. Sen vid tjugo i ett så slutade vi och då gick jag till JC med Makka, Nisse och Elli och där mötte jag älskling. Sen gick jag och hämtade mina byxor, mina ICKE TRASHADE byxor. Inte alls så som jag ville ha dem, dom ser bara ut som ett fuckface. Som om nån försökt sprättat upp dem pytte lite på varenda jävla del typ, det är svårt att förklara. Men jag tyckte inte om dem, men det lilla dom "trashade" syns knappt, så jag får väl ta saken i egna händer. Då får jag iallafall som jag vill. Wish me oh much luck.

Sen gick jag och älskling hem, och sen har vi hjälpt till med maten men jag fick för kraftig pmsvärk så jag la mig och sov. Sen blev jag väckt av älsklings lillebror då det var mat, och sen åt vi. Efter maten gick älskling mamma och låtsaspappa ut och då satte sig Emil, älsklings lillebror, vid datorn och jag och älskling har tittat på tv sedan dess. Klockan var typ sju, halv åtta när dom drog.

Och nu sitter jag här med älskling och Fabbe hemma hos älskling. Fabbe kom hit för kanske en halvtimme sen. Och dom tittar på typ, brottning, eller något och jag tittar på bloggar och skriver blogg, as you can see.

Jag har provat korsetter. Och fyfan, I LOVE THEM! Shit, asså jag fick ganska fin överdel då! Inte någon jävla tjock dubbel mage som jag har i vanliga fall, nej nej, den blev platt och fin :) Damn, I want to wear one. I want to have one. Älsklings mamma gör korsetter och korsettklänningar, och gud så duktig hon är! Shit, det fanns jätte många! Och hon hade gjort alla. Och alla var fina. Im jealous, jag vill ha dem.

& jag vill ha leopard kläääääder.
Men har inte pengar så jag kan inte beställa :( och det finns ju inte pengar så...
Och sen den där leopard kepsen jag såg att Emelie hade, åååh jag älskar deeen!
I want one, uhuhuhu hufnuf. Får spara. Shit, måste spara till massa.
Finns så mycket kläder jag vill ha, som jag aldrig kommer få.

Orkar inte skriva nu, har inget mer att säga.
Ska väl vara social med Fabbe och älskling. Men först titta bilddagboken :)
Chao.

"Tänk er små alkoliserade mini fabbe's springa omkring"
HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0