Som ett jävla spöke

Idag när jag vilade så hörde jag något väldigt läskigt.
Det var tyst i rummet och jag låg och försökte sova och rätt som det var hör jag någon tjej sjunga lite svagt vid mitt öra.. Det var ungefär en blandning av opera och vanlig sång. Obeskrivligt. Dock hörde jag inte vad hon sjöng. Men det var läskigt, men varande typ bara några sekunder.

Plus att idag när jag gick ut så kändes det som att min själ gick i någon annans kropp. Liksom att målet var att gå till Matöppet och jag kunde inte gå någon annan stans. Känslan var obeskrivlig och det har känts så vid flera tillfällen idag. Som när jag var hos älsklingen idag, det kändes som att jag inte existerade. Som ett jävla spöke.

Kommentarer
Postat av: Bambi

Det är hemskt när man hör någon sjunga på natten. >:

2009-09-01 @ 15:36:54
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0