In joy and sorrow, my home is in you'r arms



Igår vaknade jag runt halv tio och sen fixade jag mig och en massa.
Sen vid tolv, halv ett åkte vi till Köping.
Pappa, Sussi och Malin skulle till Malmön, men jag ville inte följa med.
Tre anledningar; För varmt, orkade inte, pms.
Har fobi att bada i sjöar och sånna där ställen, till exempel Malmön.
Har fått det med åren. Kan bara bada i polar, som t.ex Krillan osv.
Så dom lämnade av mig hos mamma och jag typ en timme senare
cyklade jag till älskling. Hemma hos älskling var även Nannah och
hennes lillebror. Dom skulle äta där, precis som jag.
Så jag, älskling och Nannah drog typ 45 minuter innan maten
till Matöppet och där var lite folk. Sen drog vissa och det var bara
jag, älskling, Nannah, Nisse och Robin kvar. Så vi cyklade till stan
och där träffade Nisse en person som hon snackade med.
Sen kom Nemo och massa folk. Sen var det mat så jag, älskling och
Nannah drog hem till älskling. Vi fick friterad kycklig med ris, potatis
och pommes frites samt en jätte god sås! M U M S ! I loved it.
Sen efter maten var jag proppmätt. Men det kom jätte goda kakor
som efterrätt. Jätte, jätte goda! Åt två stycken, sen var det nog.
Senare hyrde vi två filmen, kommer inte ihåg vad dom hette.
Sen köpte vi popcorn och dricka och tittade. Båda filmerna var bra.
Sen när Victor lämnade Nannah hemma hos henne, så hämtade
jag mina saker och sen åkte vi hem. Jag och älskling somnade
runt ett, halv två. Sen idag vaknade jag av att mamma ringde mig
för att jag skulle vakna. Och det var vid halv tio. Så jag klädde på mig,
pussade om älskling och sen cyklade jag hem. Sen vid tjugo över
tio så åkte vi och tittade på den markbostaden vi ska flytta till..
Har inte sagt det, bloggen, men jag ska flytta.. Igen.
Det var bestämt för kanske en månad tillbaka. Har glömt bort det.
Liksom, har flyttat typ tre gånger på ett år. Har inte den där
känslan av att flytta och komma till ett nytt härligt ställe kvar. It's gone, typ..
Vi ska flytta tillbaka till Ullvibackar, tyvärr.. Huset/lägenhet är fin
och så, men det ligger 758676758mil bort från allt.
Plus att jag börjat vara med mina kompisar igen, vid Matöppet,
och nu när jag flyttar kommer det vara typ andra sidan Köping. Urgh.
Får väl cykla helt lonely varenda dag, då.

Aja. Ska gå och tvätta håret nu. Orkar inte duscha, gör det ikväll.
Men tvätta håret ska jag allt göra, för det är helt skabbigt.
Fettigt och fullt med gårdagens hårspray, mums..

Senare ska jag till älskling, om inte hon kommer hit.
Ska väl vara med folket vid Matöppet.
Chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0