I'm the tear on you'r pillow, I'm the voice saying "There's no tomorrow"

Hej bloggen.
Idag var det skola och det började med en inställd slöjd, så jag började inte förens halv tio. Sen hade jag elevkontakt och Franska. Efter det var det lunch och då köpte jag crêpes och drog hem till älskling. Sen var det Svenska, ganska tråkigt men jag överlevde. Och sen var det Matte, och det verkar som att jag ligger ett tal före alla andra nu :) Asså det är helt sjukt, Matte har blivit så enkelt. Förstår bättre nu. Och efter Matten så var det inställd Biologi, så älskling hämtade mig och vi cyklade hem till henne och sen vid halv tre åkte jag hem. Sedan dess har jag fixat med bloggen och nu ser den ut så här. Fast headern är bara tillfällig. Ska till pappa på Söndag och då blir det en ny!

Snart ska jag äta, sen packar jag mina saker och cyklar till älskling för där ska jag sova i natt. Så det blir kanske inget mer inlägg idag, därför skrev jag ett nu.



Och hatet bara växer. Jag tål dig inte. Du har egentligen inte gjort något nytt, men det du redan sagt har fått mig hata dig. Avsky dig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Så fort jag ser ditt namn, din bildagboken eller om någon nämner ditt namn, jag blir helt stel. Shit, att du ens hade mage att fortsätta fast du vet att vad du säger är egentligen, dumt. Du är patetiskt. Och falsk.
Dock säger jag inget heller till dig att jag vet om det här, men vänta du bara - något mer jag får höra och jag kommer inte hålla min käft längre. Jag tolerar inte sådant, nej jag blir irriterad. Och det släpper inte på en dag, det sitter i ett bra tag. Uuuurgh.



I'm the tear on you'r pillow, I'm the voice saying "There's no tomorrow"
I'm the hate growing larger, I'm the deeper sorrow
I'm the mind you wish would leave
But you I'll always follow
I'm the dangerous pills they force you to swallow
/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0