I start shaking, damn my tears are falling so fast



RIKTIGA FUCKFACE HÅRFÄRGEN SYNS INTE PÅ BILD
DET BLIR LIKSOM ANNORLUNDA FÄRGER


Idag gjorde jag och älskling pizza med kycklig på, mumsigt värre ;*
Sen ville jag färga håret, vilket blev världens jävla fuckface mistake. Håret blev grått/grönt, samt lite brunt.. Men det bruna sitter endast i hårbottnen typ, så ja - jag fick panik när jag såg resultatet. Vid flera tillfällen har jag nästan börjat gråta. Älskling fick skuldkänslor, men det är inte ditt fel älskling! Det var jag som såg fel färg på fucking förpackningen, jag måste vara färgblind eller ha något jävla allvarligt fuckface problem. Men det blev som det blev, och jag kan inget annat än ... ja, jag vet inte. Skulle typ till en frisör på Måndag. Men det är inte förens efter skolan :(  Hur FAN ska jag överleva dagen?! Jag visar mig inte ute frivilligt for fuck sake :(

När jag kom hem bröt jag iallafall ihop då jag såg hur sjukt ful jag är. Ansiktsformerna, håret, ögonen, näsan, munnen, kroppen, ja allt blev fult. Fult, fult, skabbigt och äckligt. Vet inte hur länge jag grät egentligen, kanske en timme? Sen kom pappa in, sen när han gick så kom min kissemisse Pota in till mig och lade sig ,* Jag grät en stund hos henne och hon började gosa med mitt huvud. Sen blev hon lite busig, men hon tröstade mig, så jag började leka med henne. Sen orkade hon inte, så då gick hon. Och nu har tårarna slutat falla. Har ont i huvudet nu, too much tears..

Ska kanske titta på någon film eller något, eller klockan är kvart i tolv. Är trött, men fan, vet inte vad jag ska göra..
Hejdå iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0