Godnatt



Idag vaknade jag halv åtta och gick in i duschen.
Sen vid nio så åkte jag, mamma och Malin till mormor.
Vi hämtade henne och sen åkte vi till Köping igen.
Jag fick äntligen min efterlängtade hatt. Dock var den grå, för
att dom svarta, dom snyggaste, var slut.
Sen åkte vi till Big Inn, sen till Kolsva Handel, sen hem
till mormor igen. Sen fikade vi och efter det åkte vi.
Så typ halv ett, ett så var vi hemma.
Cyklade till älskling och sen vid halv tre cyklade vi till
Hemköp. Där mötte jag mamma och socialtanten.
Sen gick vi in till Hemköp och jag förklarade allt och blablabla.
Får handla på Hemköp igen, och jag har bett om ursäkt.
Sen cyklade jag och älskling hem till mig.
Sen har vi ätit nudlar, spelat in random filmer, sett på tv, etc.
Oooooooch förlåt att jag skriver så tråkigt, är så himla trött!
Iallafall, vid elva gick jag till Matöppet där Älskling, Kimberly
och Nannah var. Sen cyklade vi till okq8. Sen tillbaka hem.
Nu sitter jag här uttråkad och trött. Och hungrig. Ska äta.

 

Klockan är halv ett, blöööh.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0