Fuck off, fuckface!!



Ärligt talat, jag tycker inte om dig. Tycker du är falsk som fan, och jag stör mig på dig. På vad du gör. Urgh. Jävla fuckface. Du är så falsk, falsk, falsk. Hur kan du skriva en snäll kommentar till mig dagen innan typ och dagen efter vara ett fuckface och be henne skita i mig, istället för att komma och säga det face to face med mig. Dö, dö, dö. Blir så jävla förbannad, inte svartsjuk, fanheller. Förbannad. Fyfan asså. Jävla nuckell!

hf85gtuonjkfjgklfjbgboyjrop5kyhjrohkp

Kommentarer
Postat av: Bambi

Hoppas att allt löser sig ): det är hemskt att vara förbannad, men man lugnar sig ett tag efteråt & brukar oftast inte ha massa hat kvar.

<3

2009-08-26 @ 17:12:29
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0