Forever you'rs, I want to be forever you'rs



Oj, har tydligen inte skrivit sedan lördags. Men, men.
Dagen var helt okej! Engelskan gick fort, sedan en timmes rast, bild, en timmes rast, fyrtio minuter matte och sedan hemkunskap. Och hemkunskapen var rolig. Vi fick göra grönsaker och dipp, so easy, men ändå kul. Jag är i Nisses & Ellis grupp. Tre i varje kök, så det blev vi. Sen efter skolan blev det att dra till Magic Salong. Att fixa mitt hår, typ en timme och en kvart. Men färgningen fastnade inte ens så jätte bra. Fast jag är iallafall glad att det inte är GRÖNT längre, det är ljus brunt typ :) Sen klippte hon mitt hår, och det var då jag fick panik och nästan brast i tårar. Jag kunde verkligen inte se på mig själv. Nej, nej, ögonen blev fyllda med tårar och jag var tvungen att titta bort. Det blev kort, KORT, jag menar det - KORT! Jag passar inte i det, jag ser hemsk ut. När vi kom ut från salongen brast jag i tårar och var så deprimerad att när älskling skulle krama om mig, puttade jag bort henne och började gå.. Ville inte visa mig så här.. Men hon sprang efter och då började jag gråta när hon sen kom och höll om mig. Fan, sen blev jag helt störd i huvudet och så ledsen för att jag puttade bort henne. Har fortfarande dåligt samvete.. It won't go away, you know..  Sen när jag slutat gråta, cyklade vi hem till älskling. Där fortsatte tårarna lite, sen kom älskling på idéen att fråga Nannah om jag kunde få låna hennes löshår. Och det fick jag, och det ser ganska bra ut nu. Färgerna passar ihop, även fast dom är olika. Men det tänker man inte så mycket på.

Sen nu i kväll har jag varit med älskling, Nannah och Fabbe.
Och nu har jag packar upp mina saker och blablabla, ska lägga mig.
Är t-r-öööööööött. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bambi

Aw ):

Det är hemskt när håret inte blir som man vill.

2009-08-25 @ 19:15:14
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0