Baby, I'm addicted to you'r kisses



Idag vaknade jag, fixade mig, drog till skolan och hade alla lektioner och sånt.
Jag förstår Matte lektionerna för första gången. Det är bra. Jag känner att jag
kommer klara av åttan, jag är ganska säker. Sen vid typ ett var det
utvecklings(störd)samtal och det gick bra. Jag visste vad jag behövde bli bättre
på och vad jag skulle göra åt det. Sen efter mötet hade jag så ont i magen
att jag fick åka med hem. Inte kul med pmsvärk.. Sen gjorde jag matteläxan
på direkten och åt en macka och sen drog jag till älskling. Mysigt värre ,*
Sen kom Nannah och vi har varit hemma hos älskling, sen handlade vi på
Hemköp och hem och laga mat och hela paketet och allt det där.
Sen vid halv åtta var jag tvungen att gå hem :( Fast jag cyklade, men skitsamma.
När jag kom hem duschade jag och nu sitter jag och syrran och tittar på
Lina's Kvällsbok som går på tv, finns inget annat. Men jag bloggar och tittar bdb.
Är hungrig, ska äta något i nästa paus. Och sen vid tio blir det att lägga sig.


Baby, I'm addicted to you'r kisses
Shit, you're better than drugs
Damn, you're body gives better effects
Love, that's all from you I need

/ Amanda till Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0