Act sexy, do what you can. But you dont have to. But if you do, I have something I can laugh to.



Idag har jag inte gjort så himla mycket.
Packat mina saker, sen har jag varit med älskling tills klockan var typ halv sex för då skulle jag åka hem till pappa. Sen så hade Paffe (min katt, Alfons) varit försvunnen sen igår, så vi gick ut och letade efter honom men hittade honom inte. Men det visade sig att han hade varit inlåst i grannes garage! Dåligt tycker jag, borde titta lite extra när det finns så mycket katter på området. Stackars Paffe <3 Men nu är gosegrisen hemma igen!

Sen så har jag fotat men det blev inga bra bilder. Så jag försökte få någon bra bild på mig. Och som vanligt blir allting fail, så jag kan tacka Photoshop att jag iallafall fick två bilder som var okej med hjälp av det. God Bless PS -v-

Och nu sitter jag här. Lyssnar på Hips Dont Lie - Bamboo Remix. Har lyssnat på den i typ 45 minuter. Den är fett bra! Försöker lära mig dansa lite mer reggeaton, inte det enklaste må jag säga. Men älskling får hjälpa mer :)

Nu ska jag äta och sen kanske lägga mig, tror jag.
Är iallafall hungrig.

And I'm on tonight, you know my hips dont lie.
And I'm starting to feel it's right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0